Vi erbjuder ett retursystem med kostnadsfri upphämtning av förbrukade bläckpatroner och tonerkassetter där vi skickar dem till ett företag som återvinner och ger dem ett nytt liv. Vårt retursystem för förbrukade bläckpatroner och tonerkassetter till skrivare förenklar återvinning och minskar risken för att de tas om hand på ett felaktigt sätt eller hamnar i hushållsavfallet. Genom att välja återvunna bläckpatroner och tonerkassetter minskar du den negativa miljöpåverkan och har möjlighet att göra en god gärning för såväl skrivare som plånbok utan att göra avkall på kvaliteten. Vi erbjuder återvunnen toner under eget varumärke med två års garanti.
Returinstruktioner för återvinningslådor
Med vår återvinningslåda kan ni enkelt bli av med förbrukade bläckpatroner och tonerkassetter på ett sätt som är skonsamt för miljön.
Återvinningslådorna beställs i samband med orderläggning via vårt kundcenter. Beställer ni via vår hemsida kan ni ringa oss på 020-560 560 så lägger vi till en låda på er order. Hämtning av fulla återvinningslådor bokas via Bring på 020 - 86 00 70.
Du har varor kvar i din varukorg sedan du sist var inloggad.
Vill du behålla dessa?
Du är nu registrerad som kund hos Office Depot. Ett aktiveringsmail skickas nu till dig där du behöver klicka på länken för att välja ett lösenord.
Önskar du få fakturor digitalt via epost?
Fyll i uppgifterna nedan sedan välj Godkänn för att komma igång med digitala fakturor.